При відсутності доступу до мережі Інтернет здійсніть наступні кроки:
- Перевірте чи підключений кабельний модем до живлення.
- Перевірте чи не переведений модем у режим Standby.
- Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до модему та Вашого комп’ютера. Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвера до нього).
- Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на сторінку статистики і перевірте стан Вашого рахунку.
- Якщо сторінка статистики недоступна, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Подключение по локальной сети». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].
- Якщо мережеве підключення присутнє, але написано, що воно обмежене, можливо що у Вас не правильні настройки файєрвола (програма для захисту комп’ютера). Фізична зміна обладнання, тобто мережевого адаптера, також приводить до даної помилки. У цьому випадку потрібно зателефонувати в службу тех.підтримки і сказати фізичну адресу (МАС-адресу, детальніше описано нижче) нового мережевого адаптера.
- Якщо модем зареєструвався, мережеве підключення присутнє, але сторінки не відкриваються, перевірте ІР адресу яку отримує комп’ютер. Для цього виділіть ярлик Вашого мережевого підключення і натисніть [Enter]. У вікні що з’явилося, натисніть закладку [Підтримка]. Подивіться в полі [Стан підключення] яку ІР-адресу отримав комп’ютер. В пункті [Тип адреси] має бути запис [Надано DHCP].
Якщо в цьому пункті пише [Настроєно вручну], виберіть закладку [Склад], натисніть кнопку [Властивості]. У вікні що з’явилось виберіть [Протокол Интернета TCP/IP]. У вкладці [Властивості] цього протоколу включіть такі опції: [Отримати IP-адресу автоматично] та [Отримати ІР-адресу DNS-сервера автоматично]. - Якщо модем зареєструвався, мережеве підключення присутнє і працює нормально, але сторінки не відкриваються, можливий варіант, що у Вас неправильно налаштований браузер (програма для перегляду сторінок в інтернеті) або фаєрвол.
Як перевірити швидкість з’єднання з Інтернетом?
Перевірити швидкість можна за допомогою нашого сервісу тест швидкості.
Чи можу я підключити два або більше ПК до нашої мережі? Що для цього потрібно?
Так можете. Існує два варіанти:
- До кожного ПК підключити окремий тарифний план, в цьому випадку Ви будете сплачувати суму абонплат за всі підключені тарифні плани.
- Або Ви можете придбати спеціальний пристрій – мережевий роутер, який підключається до модему, та Ваших ПК; роботи по установці роутера можуть виконуватись нашими спеціалістами згідно діючого прейскуранту. На роутер підключається один тарифний план.
Що входить у вартість підключення?
У вартість підключення входить: кабельний модем, мережевий адаптер (при потребі), розхідні матеріали (відгалужувач, мережевий кабель, конектора, фільтри) монтажні роботи, плата за підключення Кабельного ТБ.